Rozmysleli jste si koupi Kosmítka nebo s vaším Kosmítkem něco není v pořádku? Na této stránce se dozvíte, jak v takových případech postupovat.

Pokud jste si Kosmítko zakoupili na e-shopu Plantaxie, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.

Jak tedy postupovat?

  1. Kontakujte nás s vaším požadavkem na e-mailu plantaxie@gmail.com. V případě reklamace nám velmi pomůže popis vady s přiloženou fotografií.
  2. Pro zkrácení celého procesu vyplňte a přiložte do e-mailu:
    1. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo
    2. Vzorový formulář pro uplatnění reklamace

Vrátit Kosmítko lze následujícími způsoby:

  1. Zaslání Kosmítka poštou:

Pokud budete chtít Kosmítko poslat, prosíme na adresu:

Plantaxie s.r.o.

Radiová 1285/7

Praha 10

102 00

  1. Zaslání Kosmítka na pobočku Zásilkovny:

Tomovy hry (ID 994)

Arbesovo náměstí 781/14
150 00
Praha 5

Pokud jste si Kosmítko koupili v některém z kamenných obchodů našich obchodních partnerů (seznam viz zde: https://plantaxie.cz/mista/ ), můžete ho po předchozí domluvě s námi – Plantaxií – vrátit do obchodu, kde jste si bezúdržbovou rostlinku pořídili. Prosíme nejdřív kontaktujte nás, abychom se mohli domluvit s majitelem prodejny.